FANDOM

Alexjacobson.jpg
Alex Jacobson
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Richard Gaubert

  [źródło]

Alex Jacobson - informatyk, administrator sieci. Pełnił funkcję inżyniera łączności w UNATCO.

Rola w Deus ExEdytuj

Znalazł informację o tajnym projekcie SH-187. Zaczął szukać w sieci jakichś szczegółów i trafił na ślad MJ12 i Illuminati. Nie czuł się dobrze w pracy. Jako że był łącznikiem, dochodziły do niego niepokojące informacje o krwawych wyczynach żołnierzy UNATCO. Widział, że Anna Navarre zabijała nieuzbrojonych terrorystów. Mimo to solidnie wykonywał swoje obowiązki, udaremniając m.in. hakerski atak Nicolette DuClare. W późniejszym czasie wyznał, że nie chcąc przyjmować odpowiedzialności w rzeczywistym świecie, zabijał czas w wirtualnym (m.in. ze znajomym o pseudonimie cRakS). Swą lojalność dla UNATCO zerwał dopiero gdy był świadkiem morderstwa Anny Navarre przez JC. Wykasował wówczas zapis dokumentujący ten czyn.

Pomógł w ucieczce JC dając mu klucz do wyjścia z Kwatery Głównej UNATCO.

Skontaktował się z Tracerem Tongiem przez sieć, a następnie opuścił UNATCO i udał się do Hong Kongu. Tracer Tong przyjął go po sprawdzeniu jego tożsamości. Dostał zadanie polegające na upewnieniu się, że używanie Smoczego Kła nie wzbudza akustycznych czujników, zamontowanych na obszarze Hong Kongu.

Po opuszczeniu UNATCO był poszukiwany przez Interpol.

Alex został wysłany przez Tonga do Morgana Everetta w celu jego szpiegowania - Everett wiedział jak opracować Ambrozję, ale Tong obawiał się że jego głównym celem jest wyniesienie Iluminatów do władzy. Oficjalnie dołączył do Morgana Everetta aby pomóc mu przygotować infrastrukturę sieciową dla Daedalusa który miał zniszczyć Icarusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki