FANDOM

Beth DuClare - bogata francuska finansistka, aktywistka i filantrop. Jedna z przywódców Illuminati - stała na czela rady rządzącej. Została zamordowana przez Majestic 12 we wrześniu 2051 roku. Miała córkę Nicolette.

Pośmiertnie została odznaczona Krzyżem Kawalera Legii Honorowej.

ŻyciorysEdytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Beth DuClare. Po rozpadzie Illuminati w 2035 roku osiedliła się w Paryżu gdzie obserwowała poczynania Majestic 12. W tym czasie wyszła za mąż i urodziła córkę Nicolette.[1] W dalszym życiu mąż wydaje się nieobecny. Skutkiem tego (a może powodem?) były romanse z wpływowymi osobami, jak Morgan Everett lub prezydent Francji Alain Bourges-Maunoury.

Jako była przywódczyni Iluminatów uczestniczyła w przygotowaniu Philipa Meada, wówczas studenta college'u, do objęcia urzędu prezydenta USA.[2] Aby lepiej chronić swoje tajemnice, Beth kupiła opuszczoną posiadłość pod miastem. Beth wykorzystała tajne pomieszczenia pod budynkiem do stworzenia ośrodku analizy ruchu sieciowego.

Nigdy nie pogodziła się z przejęciem wpływów przez Majestic 12. W ukryciu wciąż organizowała opór, mając nadzieję na pokonanie opresora. Gdy Nicolette nawiązała stosunki z grupą Silhouette, Beth przekazywała na jej konto duże sumy pieniężne. Sama uczestniczyła w walce elektronicznej - jak powiedziała Everettowi, złamała szyfr chroniący komunikację MJ12.

W 2051 nastąpiło zwiększenie aktywności sił MJ12 we Francji - oficjalnie chroniły przedsiębiorstwa należące do Page Industries wchodzące na tamtejszy rynek. Nastąpiła wtedy wielka ofensywa przeciwko Silhouette, Illuminati i Templariuszom. We wrześniu Beth DuClare została zamordowana. W mediach podano, że śmierć nastąpiła z przyczyn naturalnych.

Po śmierci, Beth została poddana sekcji i umieszczona w pojemniku kriogenicznym.

PrzpisyEdytuj

  1. Deus Ex Continuity Bible
  2. Deus Ex Continuity Bible

Więcej z Fandomu

Losowa wiki