FANDOM

Bobpage.jpg
Bob Page
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Cliff Stephens

  [źródło]

Bob Page - ur. po 2000 roku[1]; członek rady Illuminati. W 2052 roku publicznie jest przemysłowcem-miliarderem, głową korporacji Page Industries; prywatnie - liderem Majestic 12.

Zaczynał jako naukowiec, w czasach gdy Majestic 12 należało do Illuminati. Razem z Morganem Everettem zajmował się opracowaniem nanoulepszeń. Gdy Illuminati nie zgodzili się do wykorzystania nano-technologii w celu zdobycia władzy (poprzez wirus Szarej Śmierci), Page przeprowadził zamach na zwierzchników. Do roku 2035 odłączył MJ12 od frakcji oraz przejął kierownictwo nad wszystkimi politycznymi, finansowymi, wojskowymi i religijnymi ramionami Illuminatów.

Rola w Deus ExEdytuj

Bob Page poinformował prasę, że wpłaci rekordowy datek w wysokości ponad 10 milionów kredytów na rzecz Stowarzyszenia Klinik i Hospicjów w Nowym Jorku. Pieniądze jednak nigdy nie zostały przesłane.

Planował wykorzystać Daedalusa do kontrolowania przepływu informacji w Internecie. Gdy ten się zbuntował, mając dostęp do Protokołu Akwinaty doprowadził do spotkania dwóch sztucznych inteligencji Icarusa i Daedalusa co doprowadziło do ich połączenia i powstania Heliosa. Następnie Bob chciał się połączyć z tym konstruktem. Helios nie chciał na niego czekać i wybrał sobie lepszy cel - JC.

Bob Page prawdopodobnie zostaje zabity przez JC Dentona w chwili gdy w komorze infuzji nanitów czeka na połączenie z Heliosem.

Bob Page wg swojego planu, miał połączyć się z Heliosem dzięki czemu mógłby wszystko widzieć i zbudować co mu się żywnie podoba.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jeszcze jedno miejsce, gdzie możemy zabić Boba page'a oprócz zakończenia - boba możemy spotkać w labolatorium versalife, i zabić przez szybę. W dalszej części gry, Bob Page nie będzie z nami rozmawiał.

PrzypisyEdytuj

  1. Deus Ex Continuity Bible

Więcej z Fandomu

Losowa wiki