FANDOM

Chaddumier.jpg
{{{nazwa}}}
Informacje biograficzne
Data urodzenia

2027

Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Maxence Tilliette

  [źródło]

Chad Dumier urodził się w 2027 roku w Alsace-Lorraine we Francji.

Rola w Deus ExEdytuj

Chad Dumier stoi na czele francuskiej formacji Silhouette. Za odbicie zakładników z paryskich katakumb pomógł JC Dentonowi skontaktować się z Nicolette DuClare.

Rola w Deus Ex: Invisible WarEdytuj

Po Upadku wraz z Nicolette DuClare przystąpił do odbudowy panowania Iluminatów. Stanął na czele jednego z dwóch członów organizacji – WTO.

Otwarcie głosił że rozwój gospodarki trzeba kontrolować i hamować, aby nie być zależnym od niepewnych sił wolnego rynku. Nadmierne sterowanie gospodarką tłumaczł tym, że poprzedni system był niestabilny, wrażliwy na takich terrorystów jak JC Denton.

Prowadził propagandę przeciw legendzie JC Dentona, określając go terrorystą. Twierdził, że działał sam, nie pracował dla UNATCO i że nie istniała żadna globalna siatka terrorystyczna.

Wyznawał zasadę że cel uświęca środki. Miał plany względem JC Dentona, dlatego nawet gdy gracz zabił Nicolette DuClare, Dumier zacisnął zęby i wysył Alex Denton na Antarktydę.

Chciał zabić Paula Dentona i JC oraz przejąć technikę biomodów, poddając je międzynarodowym ograniczeniom. Wysłał do Kairu komandosa, który miał dokonać samozniszczenia, gdy odszuka Paula.

Chad chciał mieć, ale nie mógł mieć dzieci z Nicolette DuClare.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki