FANDOM

Sarif-bustshot
David Sarif
Informacje biograficzne
Data  Urodzienia

1970

Narodowość

Amerykanin

Opis fizyczny
Płeć

Mężczyzna

Kolor włosów

czarne

Kolor oczu

ciemny niebieski

Augmentacje

Mechaniczne ulepszenia

  • Implant mózgu
  • Cybernetyczna proteza ramienia (Prawe ramie)
Chronologia i powiązania
Wystąpił

Deus Ex: Bunt Ludzkości

Przynależność

Sarif Industries

Przyjaciele

Adam Jensen
Megan Reed
Hugh Darrow

Prawdziwe informacje
Głos aktora

Steve Shellen

  [Źródło]

David Sarif – Właściciel Sarif Industries i szef Adama Jensena. Sarif fundował kliniki LIMB w których przeprowadzane są operacje ulepszania ludzi.

HistoriaEdytuj

David Sarif jest założycielem i Dyrektorem Generalnym Sarif Industries, która jest średnio rozwinięta firma biotechnologi położona w Północnej Ameryce. David jest dobrze zbudowanym mężczyzną wieku 50 lat o średnim wzroście. Ma śródziemnomorską urodę.

Jest synem emigranckiej rodziny z Bostonu. Był wychowywany w przekonaniu, że ciężka praca i poświęcenie są największą wartością i od najmłodszych lat interesował się maszynami, co pomogło mu stać się człowiekiem, którym teraz jest. Dzięki swojej ciężkiej pracy dostał stypendium na uniwersytecie MIT. Po ukończeniu MBA zajął się protetyką.

Sarif wierzy w sprawiedliwość, postęp, naukę i technikę, cywilizacje, ludzkie starania i człowieka. Jest bezpośredni w interesach z innymi i nie okazuje przy tym emocji. Niektórzy uważają go za śmiałego oraz przebojowego. Jego szczerość tylko dotyczy jego zachowania, nie ma niechęci do dotrzymywania sekretów gdy to odpowiednie, zwykle jego postawa pozwala mu ujść płazem. W 2007 roku, David Sarif obiecał przywrócić swoje rodzinę miasto Detroit do dawnej świetności poprzez wprowadzenie nowej gałęzi przemysłu - mechaniczne ulepszenia Wykorzystał niegdysiejszą halę montażową samochodów do produkcji mechanicznych ulepszeń dla użytku militarnego i cywilnego. Sarif prawie samodzielnie ożywił ekonomię miasta i zapobiegł całkowitemu upadkowi. Jest bliskim przyjacielem Hugh Darrow, ojca mechanicznych ulepszeń.

Deus Ex: Bunt LudzkościEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki