FANDOM

Plik:Universalconstructorwithhelios.jpg

Helios - sztuczna inteligencja powstała z połączenia Daedalusa i Icarusa.

Rola w Deus ExEdytuj

Helios przejął od Daedalusa pragnienie kierowania poczynaniami ludzi, by odciągnąć ich od autoanihilacji. Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu było zdobycie kontroli nad Uniwersalnym Konstruktorem. Gdy JC był w Strefie 51, Helios bez wiedzy Boba Page’a opanował Akwin i przejął kontrolę nad Hong Kongiem. Nakazał policji w Hong Kongu rozmontowanie wszystkich blokad na drogach i ograniczany ruch wrócił do normy. Zdelegalizował też Triady i zablokował drzwi do kompleksu Tonga. Helios miał na uwadze interesy ludzi, lecz rozwiązał władze miasta i odciął zasilanie ich budynków. Chciał połączyć się z JC po to, by dowiedzieć się, czego pragną ludzie, by móc im to dać. Z ludzkim sposobem pojmowania i dostępem do sieci chciał zarządzać światem. Uważał że to on powinien regulować sprawy ludzi, ponieważ nie posiada żadnej ambicji, podczas gdy ludzie są wobec niej bezbronni.

Rola w Deus Ex: Invisible WarEdytuj

Po połączeniu z JC Dentonem, Helios przekształcił się by swobodnie syntetyzować i rozpowszechniać informacje. Aby poznać całą rolę Heliosa w Deus Ex: Invisible War, przeczytaj losy JC Dentona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki