FANDOM

Plik:Inklinator.jpg

Inklinator (ang. Inclinator Facility) - zespół kilku wielkich wind, oddzielających czy też łączących Dolne Seattle z Enklawą WTO.

Górne Seattle jest postawione na olbrzymich kolumnach postawionych w dawnym centrum (są one w przybliżeniu równe wysokością Kosmicznej Iglicy). Inklinator jest windą, łączącą Dolne Seattle z platformą Górnego. Porusza się po ukośnym torze. Teoretycznie pozwala biednym dostać się do Enklawy, by szukać pracy, ale w praktyce rzadko kiedy służby bezpieczeństwa ich przepuszczają.

Istnieje zakaz przewożenia przez niego substancji niebezpiecznych jednak niedługo po ataku na Akademię Tarsu w Inklinatorze ma miejsce toksyczny wyciek, unieruchamiając go. Jego przyczyną były niebezpieczne substancje przemycane do Enklawy, których nie wykryło SSC. Wyciek został usunięty dzięki Alexowi D.

Epizodyczni bohaterowieEdytuj

  • Mathers - technik uwięziony w pomieszczeniu konserwacyjnym.
  • Kapitan Lamar – kapitan Ładu skaptowany przez Templariuszy. To on jest odpowiedzialny za atak na Akademię Tarsu w Seattle. Odszedł z Ładu do Templariuszy z powodu Billie Adams. Nie podobało mu się że jest zmodyfikowana. Korzystając z zamieszania wynikłego z ataku na Tars koordynował uwolnienie z więzienia Harrolda Blocka oskarżonego o ekstremizm.
  • Kapitan Harrold Block - kapitan Templariuszy uwolniony z więzienia przez Lamara. Rekrutuje ludzi spośród biedoty Dolnego Seattle. Jest przez nich nazywany "panem P" (od "Paladyn").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki