FANDOM

Jaimereyes.jpg
Jaime Reyes
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Sean Hennigan

  [źródło]

Jaime Reyes - lekarz w Kwaterze Głównej UNATCO w Nowym Jorku. Bardziej czuje się jak mechanik niż medyk, ze względu na częste naprawy mechanoulepszonych agentów.

Rola w Deus ExEdytuj

Tydzień przed przybyciem JC Dentona, Jaime zamówił nanoulepszenia z laboratorium VersaLife. Miały być dostarczone z ładunkiem ambrozji, jednak ten został przechwycony przez NSF. Wszczepy miały być prezentem dla JC. Dzień później firma przesłała kolejny kanister.

Ma dostęp do informacji o stopniu tajności co najmniej Throne/6G.

Jest zaniepokojony oparzeniami jakie odkrywa u przetrzymywanych więźniów. Przypadkiem odkrywa również, że mechanicznie ulepszeni agenci posiadają mechanizm w systemie regulacji autonomicznej, którego awaria może doprowadzić do całkowitego autonomicznego wyłączenia funkcji życiowych. Oba fakty zgłosił Josephowi Manderleyowi.

Gdy JC Denton zostaje pojmany przez MJ12, Walton Simons informuje Jaimego o włączeniu go do prac nad oceną mechanizmu samozniszczenia JC Dentona w celu opracowania efektywniejszego sposobu unieszkodliwienia zbuntowanych nanoulepszonych agentów - czegoś zbliżonego do natychmiastowo działających kodów terminacji u mechanicznie ulepszonych. Zadanie to jest de facto testem jego lojalności wobec UNATCO - jednocześnie bowiem Simons rozkazuje agentowi Shermanowi baczną obserwację zachowania Jaimego przy natychmiastowym meldowaniu o jakichkolwiek zmianach w jego zachowaniu.

W zaleźności od wyboru gracza, w czasie ucieczki JC z więzienia:

  • Jeśli JC Denton skłoni Jaimego do opuszczenia UNATCO - Walton Simons chce go przenieść do laboratoriów VersaLife na co Jaime się nie zgadza. Ucieka do Tracera Tonga.
  • Jeśli JC Denton skłoni Jaimego do pozostania w UNATCO - Jaime zostaje zwolniony razem z Samem Carterem. JC Denton spotka go w Paryżu. Jaime wyjawi hasło powodujące samozniszczenie Gunthera Hermanna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki