FANDOM

Josephmanderley.jpg
Joseph Manderley
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

John Gault

  [źródło]

Joseph Manderley - wieloletni szef UNATCO. Razem z policją przeprowadził w 2051 r. misję unieszkodliwienia Templariuszy w Paryżu, dzięki czemu zdobył przydomek "Knight Killer".

Na stanowisku dyrektora UNATCO umieścił go Walton Simons. Miał nadzieję, że dzięki temu agencja zyska bardziej przyjazny, dyplomatyczny wizerunek.

Rola w Deus ExEdytuj

Oczkiem w jego głowie był pierwszy, nanoulepszony agent Paul Denton. Zupełnie ignorował zastrzeżenia Gunthera Hermanna i Anny Navarre co do jego lojalności. Kiedy Paul Denton zawalił misje w Hong Kongu i w Nowym Jorku oraz zniknął z pola widzenia, Manderley bronił go przed przełożonymi w Waszyngtonie. Wierzył, że Paul Denton przyjdzie i zda raport. Dopiero gdy potwierdziły się podejrzenia o współpracy Paula z NSF, zgodził się na uruchomienie samozniszczenia.

Rozkazał Annie Navarre zabić Juana Lebedeva.

Po zdradzie JC Dentona i ucieczce braci z więzienia, Walton Simons definitywnie zdjął Manderleya ze stanowiska, zapowiadając że przeniesie go do Biblioteki Kongresu. JC Denton może podczas ucieczki odwiedzić biuro Manderleya, który po rozmowie spróbuje zastąpić mu drogę. Jednak nawet jeśli JC Denton ucieknie bez rozlewu krwi, Manderley zostaje usunięty przez Majestic 12.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki