FANDOM

Plik:Nsf hq.jpg

Kwatera Główna NSF mieści się w okolicy Hell's Kitchen w Nowym Jorku. Ma postać podpiwniczonego, czterokondygnacyjnego magazynu. Na dachu znajduje się centrum łączności.

W piwnicach budynku, wciąż jeszcze zabezpieczonych systemami obronnymi NSF w chwili gdy żołnierze UNATCO penetrowali górne poziomy, znajdowały się sporządzone przez Paula Dentona raporty. Zawierały one dowody systematycznego przekupstwa wysokich funkcjonariuszy UNATCO, w tym również szefa agencji, Josepha Manderleya. Za przelewami pieniędzy, dokonywanymi poprzez szereg banków i firm, miał się kryć Walton Simons. JC Denton odnajduje te dane na polecenie swego brata, Paula Dentona, który chciał w ten sposób skłonić JC Dentona do odejścia z UNATCO.

W Kwaterze Głównej NSF JC Denton wyświadcza przysługę NSF i z centrum łączności umieszczonego na dachu wysyła sygnał ostrzegawczy do baz NSF i członków siatki Silhouette. Bezpośrednio po tym wydarzeniu Walton Simons rozkazuje żołnierzom UNATCO znajdującym się na miejscu wyeliminować Dentona. W tym momencie następuje zerwanie głównego bohatera z jego macierzystą organizacją.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki