FANDOM

Megan Reed2
Megan Reed
Informacje biograficzne
Narodowość

Amerykanka

Obecny status

Żyje

Opis fizyczny
Płeć

Kobieta

Kolor włosów

Jasny brąz

Kolor oczu

piwne

Chronologia i powiązania
Ranga

Dyrektorka działu badań

Wystąpił

Deus Ex: Bunt Ludzkości

Przynależność

Sarif Industries

Przyjaciele

David Sarif
Adam Jensen (ex)
Cassandra Reed (Matka)

Prawdziwe informacje
Głos aktora

Michelle Boback

  [Źródło]

Megan Reed jest szefem badań neurologi nad augmentacją w Sarif Industries i romansuje z Adamem Jensem, oraz z Jaronem Namirem w Deus Ex: Bunt Ludzkości.

HistoriaEdytuj

Megan Reed urodziła się w Seattle, stanie Waszyngton w 1995 roku. Była jedynym dzieckiem dwóch doktorów, którzy zdecydowali, że kariera nie będzie kolidowała z rodziną. Przeprowadziła się do Karoliny Północnej około 2009-2010, a później do Francji w 2012, gdzie ukończyła wyższe studia neurologi i psychologi. Wróciła do Stanów Zjednoczonych w 2018, została zatrudniona przez Sarif Industries dwa lata później została badaczką genetyki. W 2023 została szefem ekipy naukowej.

Megan jako szef badań neurologi nad augmentacją w Sarif Industries, sprawuje nadzór nad postępem zastosowania cybernetycznych augmentacji. David Sarif przyjął ją z powodu jej wcześniejszych prac i badań. Megan była osobą, która poleciła Adama Jensena na stanowiska menadżera ochrony.

W 2027, gdy szykowała się do wyjazdu do miasta Waszyngton razem z innymi naukowcami, aby jeszcze raz obronić ich badania. Wyznała Adamowi, że jej nowe odkrycie jest zbyt duże. W e-mailu do Davida tłumaczy swoje obawy dotyczące pierwszych próbek i pacjenta X.

Podczas ataku na laboratoria Sarif Ind. przez tyranów, Megan jest ogłuszona przez Jarona Namira, gdy próbowała ochronić okaleczonego Jensena. Po 6 miesiącach podczas oficjalnej autopsji stwierdzono jej zgon. Jednakże, jej śmierć nigdy nie była wyraźnie udowodniona, dlatego spekulowali czy może być żywa.

Po konfrontacji Jensena z Zhao Yun Ru na najwyższym piętrze wieży Tai Yong Medical, okazuje się, że Megan wraz zespołem nadal żyje, gdyż ich implanty GPL są aktywne. Odnaleźli ją w ośrodku badawczym Ranczo Omega w Singapurze, pilnowanym przez Namira. Adam Jensen skontaktował się z Megan po zabiciu Namira i wyjawiła mu, że była zmuszana do pracy nad projektem augmentacji pomagającym Tyranom, jak i Iluminatom.

Megan i inni porwani naukowcy uciekli z Singapuru z pomocą Adama.

Projekt DEdytuj

Nie ważne jakie zakończenie wybierze gracz, po dość długich napisach końcowych włącza się "cutscenka". Ta "cutsenka" ujawnia nam to, że Megan wybrała prace dla Boba Pega nad wirusem-nanitów chimera. Czy wirus-nanitów chimera jest Szarą Śmiercią,nanotechnologiczną augmentacją, koncepcją JC Dentona lub technologią obecnie nieznaną. Ponadto nie jest jasne czy Reed wie, że Page jest członkiem Iluminatów i czy jest świadoma konsekwencji pracy nad tym projektem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki