FANDOM

NG Resonance
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Free Dominguez

  [źródło]

NG Resonance jest powszechnie lubianą piosenkarką muzyki pop. Na całym świecie można napotkać plakaty z jej podobizną, produkty z jej logo a nawet zabawki.

Wirtualne awatary piosenkarki Edytuj

W wielu publicznych miejscach są zainstalowane specjalne urządzenia, stanowiące połączenie technik holograficznych i Sztucznej Inteligencji. Umożliwiają rozmowę z wirtualnym konstruktem, imitującym zachowanie gwiazdy, co ma zapewniać bliższy kontakt z fanami. Hologram pamięta rozmówcę i poprzednie tematy rozmowy oraz potrafi go zidentyfikować. Dzięki temu, że wszystkie konstrukty są połączone w sieć, można podjąć przerwaną rozmowę nawet po wyjeździe na inny kontynent.

Rozmowa zwykle zaczyna się od zdania: "Cześć! O czym chciałbyś porozmawiać?". Ulubionym tematem rozmowy konstruktu są sprawy osobiste rozmówców, ale potrafi inteligentnie się dopasowywać do charakteru danego człowieka, chociażby pokłócić się, jeśli rozmówcy to odpowiada.

Hologram NG Resonance często zleca bohaterowi zadania, związane z wykrywaniem przestępczości. W dalszej części gry wychodzi na jaw, że został do tego zaprogramowany na zlecenie WTO.

W użyciu są także szafy grające, odtwarzające utwory NG Resonance. Na wyposażeniu również jest holowyświetlacz, ale nie można z nim porozmawiać.

Prawdziwa NG Edytuj

W czasie gry, bohater ma okazję spotkać NG Resonance we własnej osobie, jednak znacznie się ona różni od swojego scenowego wizerunku. W rzeczywistości nie podejmuje ona żadnych decyzji co do swojej kariery ani tym bardziej decyzji biznesowych. To której firmy (Pequod's lub Queequeg's) kawę reklamuje zależy tylko od tego w czyim imieniu Alex dał łapówkę jej menedżer. Kiedy jej menedżer zostaje zwolniona, ona nawet nie zostaje poinformowana z jakiego powodu tak się stało.

NG wydaje się być oderwana od rzeczywistości, w której się znajduje. Przykładem może być to, że w arkologium, w samym środku terenu okupowanego przez Templariuszy jej największym zmartwieniem jest odwołanie koncertu i brak telefonu do obsługi hotelowej.

Muzyka Edytuj

Utwory NG Resonance w rzeczywistym świecie są wykonywane przez zespół Kidneythieves i znalazły się na płycie zatytułowanej Trickstereprocess. Lista utworów:

  • Feathers (3:41)
  • Layers (3:50)
  • S+M (A Love Song) (3:33)
  • Taxicab Messiah (4:18)
  • Trickster (4:35)

Dodatkowo, wokalistka Kidneythieves Free Dominguez podkłada głos NG.

Lista konstruktów w grze Edytuj

Poniżej znajduje się lista wszystkich urządzeń umożliwiających rozmowę z konstruktem NG, spotykanych w DXIW:

  • Klub Vox w Górnym Seattle
  • Arkologium w Kairze
  • Kawiarnia QueeQueg's w Trewirze

Lista szaf grających:

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki