FANDOM

NSF
LogoNSF.png
Typ organizacji: Terrorystyczna
Założyciel: Leon Woods
Data założenia: 2042
Przywódca: Juan Ivanovich Lebedev

Narodowe Siły Secesjonistyczne (ang. National Secessionist Forces) - organizacja terrorystyczna kierowana i finansowana przez Juana Lebedeva.

Historia Edytuj

Poprzednikiem NSF były Północno-Zachodnie Siły Secesjonistyczne (ang. Northwest Secessionist Forces). Zostały one sformowane w 2031, po zatopieniu Zachodniego Wybrzeża, w odpowiedzi na ignorowanie przez rząd potrzeb reszty kraju. Pierwszym Stanem, które zgłosiło chęć wystąpienia ze Stanów Zjednoczonych było Utah, które anektowało pozostałości Arizony i Newady. Za nim poszły odrębne grupki z Teksasu oraz koalicja stanów Waszyngton, Oregon, Idaho, Montana i Wyoming, tworząca NSF. Rebeliantom brakowało wyposażenia i zorganizowania, dlatego szybko zostali pokonani przez amerykańską armię. Niektóre z tych stanów wciąż są objęte nadzorem wojskowym.[1]

W 2042 roku rząd doprowadził do uchwalenia Ustawy o Broni Sportowej, prawdopodobnie zabraniającej posiadania broni wojskowej przez osoby cywilne a także kolekcjonowania broni. Nakazywała oddanie broni takiej jak karabiny, granaty, miny lądowe, itd. odpowiednim władzom. W niemal wszystkich milicjach stanowych ujawniły się grupy ludzi, odmawiających wydania swoich "kolekcji". Zjednoczeni pod przywództwem charyzmatycznego Leona Wodsa, sformowali Narodowe Siły Secesjonistyczne, przyznając Woodsowi rangę generała. Cel, który obrali, to odłączenie stanu Waszyngton, Montany, Oregonu i Północnej Kalifornii od USA. Leon Woods zginął na tzw. Ostatnim Szańcu w roku 2045, ale organizacja przetrwała.

W 2052 roku NSF przeprowadziło atak na transport UNATCO z VersaLife. Celem był miesięczny zapas Ambrozji dla Wschodniego Wybrzeża.

CzłonkowieEdytuj

  • Decker Parkes
  • Erin Todd
  • Wayne Young
  • Miguel
  • Paul Denton

Więcej z Fandomu

Losowa wiki