FANDOM

Nicoletteduclare1.jpg
{{{nazwa}}}
Informacje biograficzne
Data urodzenia

2027 lub 2034

Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Ellen Locy (DX i DX:IW)

  [źródło]

Nicolette DuClare - urodziła się w 2035[1] lub 2027[2] w Biarritz we Francji. Jest córką Beth DuClare, natomiast jej ojciec nie został jednak ujawniony przez twórców gry. Podejrzewa się jednak że jej ojciem mógł być Morgan Everett, ponieważ Beth miała z nim romans.

Po śmierci matki stała się częstą bywalczynią klubu La Porte de l'Enfer w Paryżu.

Potrafi przedostać się przez większość systemów komputerowych.[3]

Rola w Deus ExEdytuj

Plik:Nicoletteduclare.jpg

Nicolette była członkinią francuskiego ugrupowania Silhouette i pomagała w walce z Majestic 12. Była zakochana w przywódcy Chadzie Dumierze, chyba bez wzajemności. Pomagała finansowo Silhouette o co Chad niejednokrotnie ją prosił.

Jest właścicielką rodzinnej posiadłości niedaleko 14-go okręgu Paryża, gdzie znajduje się Katedra Templariuszy.

Pomogła JC Dentonowi skontaktować się z Morganem Everettem.

Rola w Deus Ex: Invisible WarEdytuj

Nicolette DuClare na początku odrzuciła powiązania swojej matki z Iluminatami, jednak po Upadku wraz z Chadem Dumierem doszli do wniosku że Illuminati mieli dobre intencje lecz złe metody działania. Wraz z Chadem przystąpiła do odbudowy konspiracji. Wraz z partnerem uznała, że obywatel w społeczeństwie miliardów ludzi nigdy nie jest wolny, nieważne czy to z powodu tyranii, czy też przepaści między nimi a wielkością rządu. Postanowili dać ludziom poczucie pozornej wolności i świat dobrobytu.

Nicolette stanęła na czele Ładu nazywając siebie Jej Świątobliwością. Została porwana przez Samana podczas spotkania na szczycie w Trewirze. Alex Denton mógł ją uratować. Kochała Chada (z wzajemnością), ale nie mogli mieć dzieci, chociaż chcieli. Dlatego na następcę wybrali Alexa Dentona.

PrzypisyEdytuj

  1. Deus Ex Continuity Bible
  2. Deus Ex: Invisible War Characters
  3. Deus Ex Continuity Bible

Więcej z Fandomu

Losowa wiki