FANDOM

Omar - organizacja cyborgów, zajmująca się nielegalnym handlem w świecie po Upadku. Oficjalnie nie mają wstępu do Enklaw, ale liczne kontakty zapewniają im schronienie i klientelę również tam. Wynaleźli czarnorynkowe biomodyfikacje. Są uznawani przez Templariuszy za wroga nr 1.

Członkowie Omar są połączeni jedną kolektywną świadomością. Gdy Alex zabije jednego z nich, wszyscy pozostali stają się wrodzy. Natomiast za usługi nagradzają statusem klienta uprzywilejowanego (wszystkie ceny są zmniejszone o połowę).

PochodzenieEdytuj

Początek kaście Omar dali rosyjscy naukowcy po Upadku. Nie mając nadziei na przeżycie klęski głodu, zmodyfikowali swoje ciała, aby przetrwać w ekstremalnych warunkach. Obecnie Omarowie przystosowali się do wszystkich warunków klimatycznych na Ziemi a także do prawdopodobnych zagrożeń (są niewrażliwi m.in. na zimno, ogień i promieniowanie). Prawdopodobnym przyszłym celem jest kolonizacja kosmosu.

Działalność przestępczaEdytuj

Część działalności Omarów sprawiła, że nie są oni mile widziani przez WTO. Przemycają oni broń i różne towary do Enklaw bez opłacania cła, z pominięciem jakichkolwiek przepisów. Wśród kontrabandy znajdują się też czarnorynkowe biomody, o architekturze innej niż wyroby Piezochemu. Pomijając dążenia WTO do objęcia rynku modyfikacji całkowitą kontrolą, nielegalne biomody nie są całkowicie bezpieczne w użyciu.

Nic nie wiadomo o możliwości rozmnażania się przedstawicieli Omar. Istnieją jednak informacje, że zwiększają swoją populację przekształcając zwykłych ludzi w cyborgi. Pojawiły się nawet plotki, że porywają bezdomnych z ulicy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki