FANDOM

Prawidłowa nazwa gry to Project: Snowblind, niestety koliduje ona z przestrzenią nazw na Wikii.

Project: Snowblind - strzelanina wojenna inspirowana serią Deus Ex, stworzona przez Crystal Dynamics. Przenosi gracza do 2065 roku, w środek konfliktu między reżimem zwanym Republiką i koalicją sił pokojowych ONZ (tzw. Koalicją Wolności). Pierwotną nazwą gry miało być Deus Ex: Clan Wars, a ona sama projektowana była jako zręcznościowa odskocznia od Deus Ex.

"Snowblind" (z ang. śnieżna ślepota) jest określeniem, oznaczającym efekt jaki na implantach bohatera ma broń EMP - znika HUD a przed oczami wirują białe płatki zakłóceń. Traci on też część bioenergii.

FabułaEdytuj

W 2065 roku w Hong Kongu wybucha wojna domowa - kraj zostaje przejęty przez totalitarną Republikę. Na miejsce ONZ wysyła siły Koalicji Wolności, jednak ponoszą one ciężkie straty w starciu z wrogiem. Gracz wciela się w żołnierza Koalicji, podporucznika Nathana Frosta. Podczas niespodziewanego ataku wroga, Frost próbuje ratować rannego kolegę, ale sam odnosi śmiertelne obrażenia w wybuchu. Przeżywa dzięki eksperymentalnej technologii implantów, dodatkowo zdobywając nadludzkie zdolności. Teraz musi ich użyć by wspomóc Koalicję w nierównej walce z Republiką i jej fanatycznym generałem.

RozgrywkaEdytuj

Gra jest zasadniczo bezkompromisową strzelaniną, ale posiada wiele cech wspólnych z serią Deus Ex. Mapy mają dość otwartą strukturę - istnieje wiele dróg dojścia do celu. Możemy standardowo rzucać się na wrogów, strzelając z karabinu, ale często opłaca się wykorzystać elementy otoczenia, chociażby kanały wentylacyjne. Kamery, wieżyczki strzelnicze i, co ciekawsze, roboty bojowe można zhakować przy pomocy tzw. harpuna (ang. icepick).

Nathan Frost może zwiększyć swoje zdolności, choć nie jest to tak skomplikowane jak w Deus Ex. Nowe wszczepy uaktywniają się same, wraz z postępem w grze. Natomiast po mapach rozrzucone są czerwone i niebieskie zasobniki, które wydłużają odpowiednio pasek zdrowia i energii.

Zewnętrzne linkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki