FANDOM

Roboty w Deus ExEdytuj

Roboty obronno-wojskoweEdytuj

Plik:Securitybot2.jpg
  • Robot strażniczy - mały robot strażniczy wykożystywany zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. Wyposażony jest w dwa karabinki maszynowe.

Plik:Securitybot.jpg
  • PAGE BRAVO-3 PEACEBRINGER - robot patrolowo-bojowy firmy Page Industries, łączący dwunożną konstrukcję z chłodzonym powietrzem minigunem na amunicję NATO 7.62x51mm. Choć jego SI ma ograniczone możliwości, w zupełności zaspokaja on potrzeby większości organizacji ochrony - oraz wielu wojskowych - na całym świecie. Bravo-3 posiada radarowy system sytuacyjnego ostrzegania, lecz w przeciwieństwie do poprzednich modeli z serii Peacebringer jest wyposażony w procesor sygnałowy RazorThorn, co udoskonali wybieranie celów.
Plik:Militarybot.jpg
  • PAGE DELTA-2 PEACEBRINGER - ciężka odmiana robota BRAVO-3. Wyposażony w rakiety i gruby pancerz.

Roboty medyczneEdytuj

Medicalbot.jpg

Robot medyczny MATSU-GRAVAS GV-4

  • MATSU-GRAVAS GV-4 "Słowik" - robot medyczny korzystający z całkowicie własnego systemu operacyjnego, łączący medyczne i farmaceutyczne bazy danych z wypróbowanymi już autonomicznymi procedurami heurystycznymi MG. GV-4 jest w stanie leczyć rany będące daleko poza zasięgiem możliwości innych modeli, jednak wymusza to dłuższy czas ładowania baterii. Nazwa (ang. Nightingale) jest prawdopodobnym nawiązaniem do postaci Florence Nightingale, twórczyni nowoczesnego pielęgniarstwa.

Roboty techniczneEdytuj

Plik:Repairbot.jpg
  • MATSU-GRAVAS R-118 - robot będący samodzielną jednostką o szerokim wachlarzu funkcji naprawczych, konserwacyjnych i konstrukcyjnych. R-118 jest standardowo wyposażony w argonowy laser Kroya „Searchlight 3”, umocowany na standardowym ramieniu M-G IRL, a także w zestaw optyczny i układ obróbki wizualnej Chianga, samoodnawialną baterię bioenergii, bezprzewodową kontrolę i 16GB pamięci wewnętrznej do wykonywania wielu poleceń jednocześnie.

Plik:Spiderbot.jpg
  • CHIANG "ARCBOT" MODEL 2 - robot przemysłowy firmy Chiang. Zbudowany na bazie arachnidowego szkieletu, może bez przeszkód poruszać się w środowisku, które sprawiłoby trudności innym robotom. Dysponuje kompletnym zestawem narzędzi naprawczych, dzięki czemu jest idealnym narzędziem do kontroli uszkodzeń i konserwacji budynków. Posiada zdolność przetwarzania bioelektrycznych wydzielin w niezabójczą broń, pozwalającą mu na obronę własną przed potencjalnymi wandalami oraz na pełnienie dodatkowej funkcji pod postacią patrolowania niestrzeżonych w inny sposób obszarów infrastruktury. Z powodu swojego wyglądu, konstrukcji i rozmiarów potocznie nazywany jest mini-pajęczakiem.
  • CHIANG "ARCBOT" MODEL 5 - starszy brat Arcbota. Z powodu dużych rozmiarów używany niemal wyłącznie do rozpraszania tłumów. Z powodu swojego wyglądu i konstrukcji potocznie nazywany jest pajęczakiem.

Roboty sprzątająceEdytuj

Cleanerbot.jpg

Robot sprzątajacy firmy Matsu-Gravas

  • Robot sprzątający firmy Matsu-Gravas - mały robot sprzątający bardzo często stosowany w pomieszczeniach biurowych.

Roboty w Deus Ex: Invisible WarEdytuj

Roboty obronno-wojskoweEdytuj

  • CC-75 Bulldog - niewielki czworonożny robot strażniczy. Ze względu na małe rozmiary często patroluje wnętrza budynków. Na grzbiecie zamontowano strzelbę śrutową do rozpędzania zamieszek.
  • SP69/75 Aero - latająca maszyna bojowa wyposażona w reflektor i dwa obrotowe karabiny maszynowe.
  • HS-66 Łowca (ang. Hunter-Seeker) - robot wojskowy rozmiarów człowieka. Korzysta z broni o budowie podobnej do magstruma. Na wyposażeniu także kamuflaż optyczny. Łowca jest najzwinniejszym z robotów Panzerwerks.
  • RB-76 - ciężki robot wojskowy. Jego jedyną bronią są rakiety przeciwpiechotne. Można go spotkać patrolującego duże hale i na wolnych przestrzeniach.

Roboty medyczneEdytuj

  • Robot medyczny - jest tak zaprogramowany, że gdy w jego pobliżu znajdzie się zraniona osoba w razie konieczności automatycznie podejmuje próbę opatrzenia ran.

Roboty techniczneEdytuj

  • Robot techniczny - jest tak zaprogramowany aby gdy w jego pobliżu znajdzie się osoba z zainstalowanymi biomodami, automatycznie spróbuje uzupełnić energię bioelektryczną.

Roboty sprzątająceEdytuj

  • Robot sprzątajacy

  • Nanoformer – robot zdolny do rozpylania nanitów w powietrzu. Stosowany m.in. do oczyszczania powietrza z trujących gazów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki