FANDOM

Standard Security Corporation
Plik:Ssc sign.jpg
Typ organizacji: agencja ochrony
Przywódca: Vera Maxwell

Standard Security Corporation - prywatna agencja ochrony, niemal wszechobecna w świecie po Upadku. Jej ludzie są wynajmowani przez władze miast, prywatnych przedsiębiorców a nawet wielkie korporacje. W enklawach jest wypierana przez funkcjonariuszy WTO.

Strażnicy SSC pełnią rolę policji w miastach, ale nie mogą się równać z żadnym wojskiem. Słabo wyszkoleni i wyposażeni przegrali w starciu z paladynami Templariuszy w zbrojach bojowych podczas walk w Arkologium. Lista klęsk SSC jest długa - nie zapobiegło ono atakom terrorystycznym na Chicago ani Akademię Tarsu w Seattle i nie zapewniło ochrony Jej Świątobliwości podczas szczytu w Trewirze.

Wśród klientów Standard Security, o dziwo, mogą znaleźć się też przestępcy. Ochronę złożoną ze strażników SSC ma Sophia Sak, przemytniczka z Dolnego Seattle. Dyrektor Akademii Tarsu w Kairze, Silas Archer sprawił, że do ochrony szkoły zostali przydzieleni strażnicy popierający działania Templariuszy. Mieli wesprzeć Archera w razie przewrotu wojskowego w Arkologium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki