FANDOM

Samcarter.jpg
Sam Carter
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Sean Hennigan

  [źródło]

Sam Carter - kwatermistrz w Kwaterze Głównej UNATCO na Wyspie Wolności. Przedstawiciel "starej gwardii", postrzega pracę w UNATCO jako służbę ludzkości. Zostaje wydalony w ramach czystek, jako oficjalny powód podano "wątpliwą lojalność".

Jego rodzina została zabita przez NSF. Generał Sam Carter brał udział w Operacji Merced. Był najbardziej oddanym agentem UNATCO działającym w terenie. Uległ poważnemu wypadkowi, w wyniku którego stracił nogę, a jego twarz została zeszpecona. Parę lat przed akcją DX opuścił szeregi Armii Stanów Zjednoczonych. W 2052 roku pracował w Kwaterze Głównej UNATCO w Nowym Jorku gdzie pełnił rolę kwatermistrza - uposażał agentów i żołnierzy w sprzęt.

Rola w Deus ExEdytuj

Gdy JC Denton został uwięziony przez MJ12, z Samem skontaktowała się Nicolette DuClare. Ułatwił jej włamanie się do systemu przez wskazanie słabych punktów. Kiedy dowiedział się, że UNATCO ma nieczyste intencje, postanowił zostać na stanowisku. Uważał, że "Aby agencja ocalała, muszą w niej pozostać dobrzy ludzie." Ostatecznie został zwolniony ze służby w wyniku czystek agenta Shermana, kiedy to pozbywano się wszystkich pracowników, którzy służyli kiedyś w innych organizacjach.

Jest starym znajomym Gary'ego Savage'a i znajduje się w bazie w Vandenbergu podczas szturmu jednostek MJ12, doradzając naukowcom z X-51 w sprawach związanych z bezpieczeństwem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki