FANDOM

Tars - sieć szkół powstała po Upadku, zajmująca się kształceniem dzieci bogaczy i nowej elity oraz nielicznych wybitnych dzieci z biedniejszych rodzin. Charakteryzuje się niezwykle wysokim poziomem nauczania.

Studia Tajnych OperacjiEdytuj

Program STO (ang. SOR - Security Operations Residency) jest programem szkoleniowym sił specjalnych. Studia trwają 3 lata a na całym świecie dopuszczono do nich niecały tuzin uczestników. Zajęcia obejmują dowodzenie, operacje specjalne, kontrwywiad i kreatywne rozwiązywanie problemów. Wśród wykładowców jest wielu sławnych wojskowych, strategów i naukowców, ale ich lista jest utajniona.

Uczestnicy kursu są zakwaterowani w ośrodkach Tarsu, gdzie mają nieograniczony dostęp do materiałów instruktażowych. Kwaterunek, podobnie jak wyżywienie i opieka medyczna, jest darmowe, opłacane przez korporację, w której oddziałach ochrony kadet otrzyma przydział po ukończeniu studiów. Każdy kadet otrzymuje także stypendium.

Jak odkrywa jedna z uczestniczek programu, Billie Adams, prawdziwym celem STO jest testowanie eksperymentalnej architektury biomodów ApostleCorp. Aby wykryć wszelkie nieprawidłowości w zachowaniu kadetów, są oni inwigilowani, nawet w trakcie takich prywatnych czynności jak kąpiel.

Kadeci STOEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki