FANDOM

waltonsimons.jpg
Walton Simons
Informacje biograficzne
Opis zewnętrzny
Chronologia i powiązania
Inne informacje
Głosr

Tom Hall

  [źródło]

Zdaje się być rozsądny i opanowany, ale coś kryje się w jego oczach. Widziałem taki sam wzrok u ludzi podczas walki, gdy wszystko co ludzkie z nich ulatywało.

-- Sam Carter

Walton Simons - partner Boba Page'a, działający jako jego prawa ręka. Szorstki, bezkompromisowy, pewny siebie. Posiada różnorakie wszczepy, bardziej zaawansowane niż te które ma JC Denton. Poprzez szantaż senatora zdobył stanowisko dyrektora FEMA. Sprawował również realną władzę nad UNATCO. Wśród żołnierzy UNATCO postrzegany jest jako filantrop, dofinansowujący organizację (dzięki temu mają lepsze wyposażenie).

Jego imię pochodzi od wieloletniego przyjaciela Warrena Spectora, pisarza science-fiction Waltona Simonsa. Simons z kolei "pożyczył" sobie nazwisko "Spector", do stworzenia postaci Jamesa "Demise" Spectora, bohatera serii książkowej Wild Cards.

Rola w Deus ExEdytuj

Gdy NSF przejęło ładunek Ambrozji, tej samej nocy zjawił się w UNATCO i przesłuchał więźniów. Gdy Paul nie zgłosił się do raportu z misji, bez mrugnięcia okiem uruchomił jego kod terminacji. Po zdradzie JC Dentona zrobił to samo. Chciał być pewny, że planowana misja MJ12 nie jest zagrożona. Wyznaczył agenta Shermana aby dokładnie ocenił sytuację w UNATCO. Dał mu w placówce większe uprawnienia niż miał je dyrektor agencji. Ostatecznie usunął Manderleya ze stanowiska dyrektora.

Organizował akcję rozsiewu wirusa Szarej Śmierci. Przed wpłynięciem PRCS Wall Cloud do Stoczni w Brooklynie przeprowadził tam inspekcję zabezpieczeń aby mieć pewność że nikt upoważniony tam się nie znajdzie.

Prezydent Philip Riley Mead po ogłoszeniu stanu wojennego w całych Stanach Zjednoczonych wyznaczył Waltona Simonsa do przewodzenia tymczasowej radzie mającej zrealizować politykę rządu będącą odpowiedzią na kryzys w kraju. Został zabity przez JC Dentona w Ocean Lab lub w Strefie 51, to już zależy od wyboru gracza.

Zewnętrzne linkiEdytuj

Blog Waltona Simonsa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki